מוצרי קנאביס עתידיים: לא עוד ג'וינטים או באנגים

פורסם לפני 3 שנים

לא עוד ג'וינטים או באנגים. בעוד שבארץ ניתן למצוא כרגע תפרחות או מיצויים בלבד, הקידמה כבר כאן ומציעה מגוון מוצרי צריכה חדשים עבור מטופלים בקנאביס רפואי. קיבצנו עבורכם כמה מוצרי קנאביס מהמובחרים שביניהם


תעשיית הקנאביס ממשיכה לצבור תאוצה לכיוון עולם הפארמה. בשנים האחרונות אנו עדים לשימוש במוצרים השכיחים המאפשרים למטופלים לצרוך קנאביס למטרות רפואיות, כדוגמת סיגריות, מכשירי אידוי, מקטרות או שמנים, אך בשנים הקרובות עתידים לצאת לשוק מגוון של מוצרים חדישים ומהפכניים שנועדו לקרב את תצורות הצריכה של קנאביס לאלו של תרופות רגילות.

מדבקות קנאביס (פאטצ'ים)

מוצר צריכה ייעודי המספק גישה חדשנית עבור מטופלי קנאביס הסובלים ממחלות עור, כמו גם למחלות כרוניות כדוגמת פיברומיאלגיה או נוירופתיה סוכרתית וכן לטיפול בכאבים מקומיים.
המדבקות מאפשרות העברה איטית ומדויקת של מנות קבועות של THC ו- CBD (יחד או לחוד), דרך העור ישירות למחזור הדם.

כיצד זה קורה? באמצעות מגע ישיר בין העור לריכוז החומר הפעיל המוטמע בחלק התחתון של המדבקה או על ידי המסת שכבות דקות של חומר פעיל מהמדבקה באמצעות חום הגוף אל העור.

חשוב לציין שמכיוון שהחומרים הפעילים במדבקה עוברים למחזור הדם בקצב איטי ולא בפעימה אחת (כמו בעישון או אידוי), מדבקות המכילות THC, כנראה שלא יגרמו להשפעה פסיכואקטיבית.

טבליות קנאביס

מוצרים המיועדים לצריכה הדירה ומדוייקת יותר של הקנאביס. טבליות למציצה או לספיגה תת לשונית וכמוסות לבליעה יהיו בין המוצרים בעלי החפיפה הגדולה ביותר לעולם הפארמה כפי שאנו מכירים אותו.

טבליות הקנאביס הטבעיות נחשבות בטוחות לשימוש וידידותיות יותר עבור המשתמשים, שכן הם אינם נדרשים לגלגל את התפרחת או להשתמש במכשירי אידוי למיניהם לטובת הפקת החומרים הפעילים מהצמח.

נטילת הטבליות מתבצעת בקלות ומאפשרות נטילה של מינונים מדוייקים וחומרים פעילים הדירים. הטבליות הללו עשויות להתאים גם עבור ילדים ובני נוער וכן עבור צרכנים אשר מעוניינים לצרוך מוצר הדיר ובעל השפעה מתונה לאורך זמן.

פתילות (נרות) קנאביס

בימים אלו עמלים מיטב המוחות הרפואיים ברחבי העולם על פיתוח מענה למחלות כרוניות, כגון מחלות המעי – קרהון וקוליטיס, כאשר הבסיס לטיפול נעוץ בריכוז החומרים הפעילים בצמח הקנאביס והחדרתם באמצעות פתילות רקטליות או וגינאליות, המכילות הרכב מוגדר ומדוייק של חומרים פעילים שהוכחו כיעילות באופן יחסי, ללא מעבר דרך הקיבה. החומרים הפעילים בפתיליות נספגים דרך כלי הדם, ואינם עוברים פירוק דרך הכבד, מה שמאפשר השפעה ממוקדת ומהירה יחסית.

מחקרים רבים הוכיחו כי שימוש בנרות וגינליים שבסיסם בקנאביס מסייעים גם בהקלה משמעותית על כאבי מחזור בקרב נשים, בדגש על הלחץ והכאב המהווים סימפטום שכיח בשילוב ההתכווציות הווסתיות.

 

מוצרי מזון ומשקאות מועשרים בקנאביס

רבים מאיתנו מכירים עוגות החשיש ואת עוגיות הקנאביס השונות. אולם בשנים האחרונות ועם תחילת גל הלגליזציה העולמי,ניתן למצוא מגוון מוצרי מזון ומשקאות עתירים בקנאביס כגון מאפים, משקאות, דברי מתיקה ועוד.

אחת הדוגמאות הבולטות שייכת לחברת Cannibble הישראלית שפיתחה טכנולוגיה לשילוב חומרים פעילים מצמח הקנאביס במוצרי מזון, לרבות קו מוצרים בריאותיים לספורטאים. במקרה אחר פרסם השף המפורסם כריס סייה (Chris Sayegh), אחד השמות המובילים בסצנת המסעדות בלוס אנג'לס, מנות מזון המשולבות עם קנאביס, כמו סטייקים או תבשילים אחרים.

קנאביס נמכר כיום במצרכי מזון שונים, החל ממאפים, משקאות ואבקות. כך למשל, מוצר שכיח למדי, שאף משמש כבסיס למוצרי מזון רבים, הוא חמאת קנאביס (cannabutter). חימום החמאה המומסת יחד עם הקנאביס מסייע לקנבינואידים להשתחרר בצורה אפקטיבית