מרשם קנאביס רפואי: איך מממשים מרשם לקנאביס?

פורסם לפני שנה 1

קיבלתם מרשם לקנאביס? נפלא ! הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על רכישת קנאביס רפואי ועל איפה אתם יכולים לעשות זאת


ברכות על קבלת הרישיון לקנאביס! מדובר בצעד חשוב בדרך לעתיד טוב ובריא יותר. עם זאת, סביר להניח כי אינכם מעורים היטב בתקנות ובחוקי תעשיית הקנאביס בישראל, שנמצאת אף היא מובן מסוים עד בחיתוליה ומשתנה ללא הרף. הכנו עבורכם כמה טיפים בסיסיים שיסייעו לכם לצאת לדרך…..

ראשית, בדר"כ, על מנת לממש את המרשם תידרשו לגשת לאחד מתוך כ-350 בתי מרקחת ייעודיים ברחבי הארץ המורשים לספק קנאביס רפואי על פי משרד הבריאות, כשאתם מצויידים ברישיון השימוש בקנאביס, מרשם בתוקף ותעודה מזהה. תוכלו גם להיכנס לאתר שלנו ולבצע הזמנה בקלות ובכמה קליקים פשוטים.

בכל אחד מבתי המרקחת המנפקים יש רוקח אחראי קנאביס, שרק הוא מורשה לנפק קנאביס רפואי. המשמעות היא שרק כאשר הרוקח האחראי נמצא, בית המרקחת יכול לנפק קנאביס. במידה והוא אינו נמצא- אין באפשרות בית המרקחת לנפק לכם קנאביס. כמו כן, במידה ואין ביכולתכם להגיע לבית המרקחת, באפשרותכם להזמין משלוח עד הבית מאחד מבתי המרקחת המספקים זאת.

כמו כן, עליכם לבדוק את המלאי הזמין בכל אחד מבתי המרקחת, שכן הוא משתנה בהתאם להחלטת ובחירת בית המרקחת.

נשמע קצת מסובך? אתם בהחלט צודקים. בדיוק לשם כך, החלטנו בריפר לחסוך מכם את התהליך המייגע הכרוך בלרכוש את הקנאביס הרפואי שלכם מדי חודש.

איך אפשר להזמין קנאביס רפואי עד הבית בקלות?

פשוט מאוד. נכנסים לריפר, נרשמים ומבצעים הזמנה דרך האתר ומקבלים את הקנאביס בבית המרקחת הקרוב אליכם או במשלוח עד הבית וכל זה בלחיצת כפתור. ריפר קיבלה רישיון ממשרד הבריאות לטיפול בהזמנות ולהעברתן לבתי מרקחת מורשים ברחבי הארץ, כך שאנחנו דואגים לכל מה שהמטופל צריך- מביצוע ההזמנה ועד לקבלתה.

האם ניתן לממש את המרשם לפני התאריך המופיע עליו?

למעט המרשם הראשון בסדרת המרשמים שקיבלתם, אותו ניתן לממש רק בתאריך הנקוב עליו, את שאר המרשמים בסדרה ניתן לממש ברוב בתי המרקחת 5 ימים טרם התאריך המצוין על המרשם עצמו. בנוסף, באפשורתכם לפצל את המרשם ולממש אותו בזמנים ובבתי מרקחת שונים.

 

שינוי מרשם קנאביס רפואי: ממש לא סוף העולם

מטופלים רבים נדרשים לעבור תהליך ממושך עד למציאת המוצרים המתאימים עבורם. המשמעות: גם אם עברתם על כל המוצרים בקטגוריה מסוימת ולא מצאתם אחד שיקל על מצבכם הרפואי, אין צורך להילחץ. תהליך מציאת המוצר הטוב ביותר עבורכם יכול לקחת זמן.

חשוב לדעת כי את הרישיון והמרשמים יכול לשנות רק הרופא שלכם ורק לאחר חודשיים לפחות של התנסות בקטגוריות הרשומות. יחד עם זאת, כדאי לדעת גם כי במידה והמרשם שלכם כולל תפרחת, תוכלו להחליפה בשמן (אך לא להפך) באותה הקטגוריה.

ניתן גם להוריד את רמת הקנבינואידים (לדוגמא מ-20T ל-15T), אך לא להעלות אותה. כמו כן, תוכלו להחליף גם בין סאטיבה לאינדיקה ולהפך.

מה עושים במקרה שקניתי מוצר שאינו מתאים לי? לפי הנחיות משרד הבריאות, לא ניתן להחזיר מוצרי קנאביס לאחר רכישתם. לכן, גם אם רכשתם מוצר שאינו עוזר לכם, אין באפשרותכם להחליפו גם אם השתמשתם בחצי גרם בלבד.

יחד עם זאת, במידה וקיבלתם מוצר תקול, שאינו עומד באיכות הנדרשת, ניתן לפנות לחברה המספקת ולבקש להחליף את המוצר. לא כל החברות מסכימות לבצע החלפה, אך בהחלט ניתן לנסות.

חידוש רישיון קנאביס רפואי

כיוון שרישיון השימוש לקנאביס ניתן לתקופת זמן מוגבלת (לרוב, לתקופה של חצי שנה או שנה), עליכם לחדש אותו בתום כל תקופה, בתהליך הדומה לתהליך הראשוני של קבלת הרישיון. כמו כן, הפגישה עם הרופא היא זמן טוב לערוך שינויים ברישיון השימוש שלכם, במידת הצורך, שכן תוכלו להתייעץ עם הרופא על שינוי בכמות, בקטגוריות הטיפול ובסוג המוצרים