משנים תפיסה? אביזרים שהופכים את הקנאביס לנורמה

פורסם לפני 2 שנים

אקטיביזם זה כנראה לא הדבר הראשון שעובר בראשך שאת חושבת על אביזרים חמודים לעישון קנאביס. אבל מעבר לכך שזה נותן לנשים שמעשנות קנאביס עוד גיוון, אביזרי עישון כמו אלו שמציעים MISSWEED יכולים להיות בעל תפקיד מפתח בהפיכת הקנאביס לחלק מהנורמה.

זה רק עניין של זמן עד שהאיסור על קנאביס הנמשך 100 שנה יסתיים בעולם. תמיכה של לגליזציה מלאה מגיעה לכמעט 70% מכלל ארצות הברית, ומדינה אחר מדינה וארץ אחר ארץ מקדמות מדיניות של אי הפללה ולגליזיציה של הצמח. זה לא הולך לקרות בין לילה, אבל זה לא אומר שאנחנו הנשים לא יכולות לעזור לדברים לזוז!

תחשבי על הסטריוטיפים של צרכני הקנאביס במאה האחרונה. בשביל רוב האנשים, הדמות של צרכן המריחואנה כנראה נראית כמו היפי, או מכור לסמים עם אסתטיקה המתאימה לתיאור. זה בדיוק הכיוון שמוצרי קנאביס הלכו לפיו – חולצות צבעוניות, אווירת שאנטי, או סטייל של נערים מתבגרים. אבל לא מדובר פה רק על המראה – רחוק מכך. מסר חבוי מסתתר בויזואליות של מוצרים אלו: אנשים המעשנים קנאביס הם מנודים חברתית, עצלנים ואפילו פושעים.

למרות שהלגליזיציה תופסת ממונטום, הסטריוטיפים המזיקים האלו עדיין קיימים בשפע. מחקר שפורסם לאחרונה, מצא שהתקשורת הפופולרית עדיין מטפחת את הסטריוטיפים האלה, במיוחד כשמדובר בקבוצות מיעוט, שלעתים קרובות מוצגות כפושעות בתמונות המפורסמות במדיה.

אביזרי קנאביס יפים במיוחד לנשים


אז בחזרה לאביזרי קנאביס. איך בדיוק מצית יפה תורמת לדיון?

הכל מתנקז להפיכת הנושא לנורמה. זה לא בדיוק להניף שלט בהפגנה, אבל זה אמירה חזקה כשלעצמה – משהו שיכול לעשות הבדל של ממש. אנשים המעשנים קנאביס אינם עצלנים, מנודים או חסרי שאיפות. להציג בגאווה מוצרי קנאביס הזועקים קלאסה וביטחון, והנשיות יכולה לנפץ סטריוטיפים שכולנו יודעות שהן רחוקות מהמציאות. (בנוסף, אולי תתחברי עם חברים חדשים על הדרך!)

כמובן, זה אקטיביזם מהספה, אבל זה נגיש לכולן, בכל יום – ויכול לעשות הבדל של ממש. זה בגלל שהדרך הטובה ביותר לשבור סטריוטיפ הוא ברמה האישית. בואי נאמר שאת מאמינה שכל בעלי השיער האדום הם פושעים. אם את תכירי כמה חברים ג'ינג'ים שהם אזרחים למופת, את כנראה (ובתקווה) תתחילי להטיל ספק בהנחות הפנימיות שלך.

אותו הדבר נכון לגבי קנאביס. כשיותר אנשים מכירים משתמשי קנאביס שלא מתאימים לסטריוטיפ של הסטלן הממוצע, התבניות האלו מתחילות להתפוגג. הדבר תמיד היה נכון, אך עכשיו נושא הלגיליזציה מתחזק וזה אומר שקנאביס יוצא מהצללים, וכך גם האביזרים הנלווים אליו – דבר המקנה לנו הזדמנות לתרום להפיכת הקנאביס לחלק מהנורמה רק על ידי לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבות לעשות: להדליק ג'וינט.

המסר הנגדי שצריך להיות מופץ פה הוא שהרבה אנשים מתפקדים ומצליחים צורכים קנאביס על בסיס קבוע – בין אם כתרופה, להירגע אחרי יום לחוץ או להתפרק בסוף השבוע עם חברים. כולנו יודעות שהגענו למטרה שהפייסל של סוף היום הפך לסטנדרט בדיוק כמו כוס יין.

אבל מוצרי עישון עם קלאס הם אינם הדרך היחידה להעביר את המסר הזה. יש הרבה דברים נוספים שאת יכולה לעשות כדי לעודד נורמליזציה של קנאביס בחיי היום יום שלך:

  • תדברי עם הילדים קטנים על קנאביס בדיוק כמו שהיית מדברת איתם על כוס יין: "אמא אוהבת לשתות כוס יין עם ארוחת ערב, אבל הדבר יכול להזיק לילדים וזה רק עבור מבוגרים."

     

  • עם ילדים מבוגרים יותר, חינוך הוא המפתח. זה נהדר לדבר באופן פתוח על השימוש בקנאביס, אך תוודא שהילדים גם מבינים מינון ובטיחות.

     

  • תשתמשי במילה "קנאביס" במקום המילה "מריחואנה", שלמעשה הוא מונח פסיכולוגי שאומץ מספרדית מקסיקנית בתחילת המאה ה20.

     

  • תדברי על השימוש בקנאביס עם חברים ובני משפחה יותר שמרנים. את לא צריכה להתחיל דיון רציני בכל מפגש, אבל להכניס את זה לשיחה בזמן המתאים, יכול לעזור הרבה בלנפץ את הסטיגמה.

     

  • תמנעי מהסטריוטיפים בעצמך! זה קשה, כי עמוק בפנים כולנו גדלנו עם העובדה שקנאביס לא חוקי. דברים קטנים שיש לשים לב אליהם הם: להתבדח על מאנץ', עצלנות ושכחנות.

השורה התחתונה היא: להיות פתוחה וכן לגבי השימוש בקנאביס הוא גורם משמעותי בהפיכת הקנאביס לחלק מהנורמה בשביל שאר החברה. ככל שאנחנו יותר מסתתרות, כך אנחנו נותנות לסטריוטיפים שליליים להיות חזקים יותר. החדשות הטובות הן, שהרבה מהדרכים הטובות ביותר לעשות את זה הן כיפיות – במקרה של מוצרי קנאביס, הן פשוט נכונות.

אביזרי קנאביס יפים במיוחד לנשים