שמן ריק סימפסון: שמן קנאביס שעוזר לאלפי חולים כרוניים

פורסם לפני 3 שנים

מדובר במאבק עיקש של אחת מהאושיות הבולטות בתעשיית הקנאביס הרפואי בעשורים האחרונים אשר הצליחה לסייע לאלפי חולים הסובלים ממחלות כרוניות.
אז מהו שמן ריק סימפסון המדובר, השפעותיו והיכן ניתן להשיג אותו? כל התשובות במאמר שלפניכם

ריק סימפסון נחשב לאחד מפורצי הדרך החשובים בהיסטוריית הקנאביס. חרף לא מעט מכשולים והתנגדויות מצד הממסד הרפואי בארה"ב, הצליח ריק לחולל מהפכה של ממש בעולם הקנאביס הרפואי. במאמר שלפניכם נכיר לעומק את סיפורה של אחת מהאושיות החשובות בתעשייה שהצליחה לאורך השנים לסייע לאלפי חולים בהתמודדות עם מחלות כרוניות שונות, כגון סרטן, פסוריאזיס, גלאוקומה ועוד.

סיפורו של ריק החקלאי מתחיל בסוף שנות ה-90 אז החל לסבול מפגיעה מוחית שגרמה לו לחוש צלצולים חזקים באוזניו. ריק סבל מאוד ואף ניסה לשים קץ לחייו מספר פעמים לאור המצוקה הקשה בה היה נתון, על אף טיפול תרופתי קונבנציונאלי אשר ניתן לו על ידי הרופא האישי שלו.

בחלוף שנתיים, צפה ריק במקרה בתכנית טלוויזיה בה סופר על ההשפעות החיוביות שמקורן בצריכת קנאביס רפואי לצרכים רפואיים. לאור האמור, ביקש ריק מחברו ג'וינט ונדהם לגלות כי לאחר מספר שאיפות חש בהקלה משמעותית. הוא ביקש מרופאו מרשם לקנאביס רפואי, אך משזה סירב החליט לגדל את הצמח בביתו, כשמקביל הוא חוקר לעומק ומצליח למצות שמן קנאביס בייצור עצמי.

לאחר הגילוי המרעיש על איכויות הקנאביס שהצליח לרפא את ריק מסרטן וכן העלים לאימו את מחלת הפסוריאזיס, החליט ריק לחלק את השמן שלו המכונה גם שמן ריק סימפסון RSO ללא עלות לכל מי שהיה זקוק לו, כשהוא לא מתרגש ממעצרים של המשטרה המקומית ורשויות החוק בקנדה, שלא ראו עין בעין את השימוש בו החל לעשות.

המהפכה שהצליח לחולל ריק כבר עשתה שמות ברחבי העולם, כאשר עדויות של מטופלים שונים אשר ניסו בעצמם את השמן והצליחו להשיג מזור לבעיותיהם הרפואית ועד לעיתים לריפוי מלא, עוררו התלהבות בקרב הקהילה הרפואית כולה. בימים אלו אף נעשית בחינה מעמיקה של אפשרות לטיפול בחולי קורונה באמצעות שמני קנאביס שונים, עובדה המעידה אולי יותר מכל על התמורות יוצאות הדופן שעבר תחום זה בשנים האחרונות.

 

אז מהו בעצם שמן ריק סימפסון?

מדובר למעשה בכינוי לתמצית קנאביס אלכוהולית המכילה ריכוז גבוה ביותר של חומרים פעילים (לפחות 45% THC) ובכך הוא שונה מהשמנים המשווקים על ידי חברות הקנאביס הרפואי אשר מציעות למטופלים שמנים עם אחוזי קנבינואידים (THC ו-CBD) נמוכים יותר. למרות שהמחקרים לגבי איכות השמן אינם חד משמעיים, הרי שהתוצאות בשטח מדהימות והשפיעו כאמור בצורה יוצאת דופן על חייהם של אלפי מטופלים ברחבי העולם.

לאור העובדה שקשה עד בלתי אפשרי להשיג שמן ריק סימפסון בתצורתו המקורית, הרי שיש להכין את התמצית באופן עצמאי בבית.

 

מוזמנים לצפות בסרט הדרכה ישראלי להכנה ביתית של מיצוי הקנאביס על פי שיטת ריק סימפסון על ידי לחיצה כאן.

הנכם מוזמנים גם לעיין באתר של סימפסון – "דמעות עוף החול" בו הוא ממליץ לצרוך כמות של 60 גרם שמן רק סימפסון בתוך פרק זמן של 90 יום סה"כ. חשוב לציין כי השפעת השמן מורגשת רק לאחר כשעה לאחר הצריכה, ועל כן אין לצרוך כמות נוספת.

ומה לגבי המינונים? יש להתחיל עם 3 מנות יומיות בגודל גרגיר אורז לשימוש בבוקר/צהריים/ערב, כאשר את המינון ניתן להעלות בהדרגה מדי 4 ימים.

שיהיה בהצלחה – ורק בריאות! 

הערה: יש להתייעץ עם רופא מומחה לגבי השימוש ואופן התחלת הטיפול בשמן ריק סימפסון RSO, תוך הבנה מקדימה של תופעות הלוואי אשר עלולות להופיע כתוצאה מהשימוש בו. עבור חלק מהאנשים, טעם השמן עשוי להיות מעט מריר, כך שניתן למהול אותו במזון או משקאות לטובת יצירת מרקם אחר.